dijous, 16 de juny del 2011

Preparats

Només falten un parell de setmanes i... ja estic preparat. Més que preparat el que tinc són ganes de començar.
La veritat és que des del desembre de 2010, on em vaig posar al cap la possibilitat de participar en aquesta marxa de btt fins ara han passat moltes coses. Coses bones i no tant bones però suposo que totes necessaries per arribar on estic ara mateix.
La preparació ha estat dura, molt dura, però necessaria. Moltes hores sobre la bicicleta amb el que això representa a casa. Encara no sé si tot aquest esforç i sacrifici serà suficient, espero que sí.
Pel camí han quedat moltes coses entre altres el meu company d'equip, Víctor, que en les últimes setmanes ha abandonat la seva preparació per culpa d'una lumbàlgia. Així què tota la preparació, ilusió i pasta ha estat a punt de.... però s'ha salvat en els últims dies. La organització m'ha trobat un nou company, necessari per participar ja que només es pot fer per equips, i tot continua "viento en popa a toda vela".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada