dimarts, 5 de juliol del 2011

Fregant el desastre

Avui etapa trampa de 100km. Hem començat pujant a sac des del quilòmetre 2 i el cansament acumulat ha fet acte de presència en molta gent, entre ells el meu company que no trobava el ritme ni les sensacions dels altres dies. Després de pujar el primer port, haviem de passar de Pont de Suert a Seira (a les portes de la vall de Benasque) i baixar rapidament per pista hem començat una dura pujada fins el poble de Senz on estava el segon avituallament. A partir d'aqui (km 54) fins el km 68 un mortirolo per pista molt dur. Una vegada dalt hem alternat pista i sendera fins agafar una super sendera de baixada que ens ha deixat a les portes de Ainsa.
Els problemes d'avui, el cul. Era impossible aguantar sentat tantes hores i quilòmetres sobre el sillin. Ho he passat fatal. El segon problema, baixant una sendera m'ha picat una avespa a l'ull esquerre. Una bona estona rabiant. Tercer problema, el company ha trencat una roldana del canvi a 10km de meta i no podia canviar i la cadena saltava continuament. Resultat, caminar totes les rampes i rampetes. Nomes podiem baixar. Menos mal que ha passat a 10 km de meta. Ara ja esta reparat i dema a tornar-hi. Sensacions bonissimes. Avui hem perdut molt de temps però hem arribat dins del temps marcat. Demà més.

1. Bona nit Liberto, enhorabona per anar aguantant el tipo, coses bon han de pasar perque en la de km que feum encara es poc, al vasco comentali que estava pensant en fixarlo, ja tenim andalusos, un galleg, roqueteros, tortosins,reguerencs i xertolins, que es recupere sino no el fixem. cuideus molt!!!

Lluis

2. Molts ànims Liberto, ja tens la meitat. Ara busca algú de confiança per a que te fique la cremeta a la part en questió i vigila que no porte males intencions.
    Seguim el teu blog i esperem les cròniques com si fos el final d'etapa del Tour.

3. Ànims Liberto, proba en crema calentadora lo del cul, a vegades va bé.
    Juanjo

4. Va noi que això ja està al sac, molta sort per a les properes etapes. salutacions